Servisbal

Servisbal se zúčastnil Obalka

Servisbal se zúčastnil obalového kongresu Obalko.

Jedná se o největší obalový kongres v České republice a na Slovensku, který si i tentokrát nenechalo ujít více než 300 profesionálů z oboru! Ředitelé společností, ředitelé nákupu a obchodu, marketingoví ředitelé, brand manažeři, výrobní ředitelé a vedoucí logistiky na kongresu OBALKO nechyběli!

Kongres probíhal v prostorách hotelu Aquapalace v pražských Průhonicích. Po společném úvodu byl program rozdělený do dvou částí, a to marketingové a technologické. Obě částí se skládaly z přednášek na různá témata a dotýkaly se obalů, značky, tisku, robotizace, automatizace, atd.

Úvod otevřelo téma „Bioplasty jako budoucnost pro nové generace obalů“. Velice zajímavou přednášku odprezentovala Lenka Minářová, členka představenstva společnosti NAFIGATE Corporation. Představila příběh zrodu a tvorby světové inovace – výroby bio plastu pomocí mikroorganismů z použitého fritovacího oleje nejhorší kvality. Jedná se o český vynález, kdy z odpadu vzniká biopolymer a bioplast, ze kterého je možné vyrábět například zemědělské fólie. Bioplast se časem rozpadne na CO2 a vodu a nijak nezatíží životní prostředí. Celý výrobní systém je bezodpadový. Výsledkem celého procesu jsou produkty s nejvyšší přidanou hodnotou.

Vážné téma bioplastů odlehčilo vyprávění Jiřího Berouska, z národního cirkusu Original Berousek. Velmi poutavě vyprávěl o tom, jak je možné ve dvou dnech přestěhovat celý cirkus, naložený do 18 kamionů. A to nejen cirkusové šapitó, ale i zvěřinec, zázemí, personál a mnoho dalšího.

V marketingové části nás zaujala prezentace Martina Bělíka ze společnosti DataLine Technology. Hovořil na téma „Variabilních obalů“ v souvislosti s rozvojem digitálního tisku. Sami jste jistě v poslední době zaznamenali obaly Coca Coly. Kdy jste si dle etikem mohli vybrat lahev se svým jménem či destinací, kterou byste třeba chtěli navštívit. Právě společnost Coca Cola a Heineken byli průkopníky v oblasti variabilních obalů. Díky digitálnímu tisku dali zákazníkovi možnost navrhnout si svůj vlastní design obalu. To společnosti zajistilo vyšší poptávku po těchto obalech, které se odlišovaly od ostatních a umožnily je tak prodat za vyšší cenu.

Zajímavých přednášek byla na OBALKU celá řada. Neméně poutavé bylo i vyhlášení soutěže PACKSTAR, kde byly oceněny nejlepší z přihlášených obalů. Konference byla zakončena večerem s doprovodným programem, který byl dobrou příležitostí pro setkání a neformální rozhovor s dalšími účastníky konference.

Druhý den se nesl v duchu „Balení v akci“, návštěvy společnosti THIMM Packaging. Prohlídka zákulisí výrobního závodu byla dobře zorganizovaná a velice zajímavá. Připravena byla ukázka Průmyslu 4.0, automatizace a robotizace aplikovaná přímo ve výrobě ve spolupráci se společnostmi FANUC a EKOBAL.

Fotogalerie

Zaujala Vás naše nabídka? Kontaktujte nás!

Ozveme se Vám do 24 hodin

Ocenění

Tyto webové stránky využívají soubory cookies za účelem poskytování kvalitních služeb, analýzy návštěvností a cílení reklamy. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací