Skvělý úspěch pro Servisbal! Převzali jsme 2 trofeje v celosvětové obalové soutěži Worldstar For Packaging… Zobrazit více

Obchodní podmínky

Obecné obchodní podmínky společnosti SERVISBAL OBALY s.r.o.

Jsme SERVISBAL OBALY s.r.o., se sídlem Na Poříčí 661, 518 01 Dobruška, IČO 49811169, jsme zapsaní u Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. C 4766

Naše další kontaktní údaje jsou:
E-mail: info@servisbal.cz; shop@eobaly.cz
Tel.č.: +420 499 97 97 97

Provozujeme internetový obchod na adrese www.eobaly.cz  

I. Úvodem

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi vámi (kupujícím) a námi (prodávajícím) v případě, že nakoupíte zboží na našem internetovém obchodu nebo jiným způsobem. Tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy. Pokud si při naší individuální komunikaci domluvíme něco jiného, než je v těchto podmínkách, bude mít naše dohoda přednost.
  2. Pokud u nás nenakupujete v rámci své podnikatelské činnosti, jste v roli spotřebitele. Naše právní předpisy vám tím dávají některá zvláštní práva, o kterých si přečtete dále v těchto obchodních podmínkách.
  3. Seznamte se také se zásadami zpracování osobních údajů. Všechny informace, které nám uvedete, jsou důvěrné a budeme s nimi tak i zacházet.

1) Uživatelský účet

  1. Na našem webu si můžete založit vlastní uživatelský účet, ze kterého můžete provést objednávku. Tvorba účtu není povinná, objednávku provedete i bez ní.
  2. Při registraci i při objednávce zboží nezapomeňte na to, že musíte uvádět správně a pravdivě všechny údaje a při jakékoliv jejich změně je, prosíme, aktualizujte. Údaje, které uvedete při objednávání nebo v uživatelském účtu, považujeme za správné. 
  3. Prosíme vás také, abyste opatrovali své uživatelské jméno a heslo, kterými se do uživatelského účtu přihlašujete. 
  4. Upozorňujeme, že váš uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas totiž potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému.
  5. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Ochrana osobních údajů.

2) Jak funguje online nakupování

Naše zboží na e-shopu

  1. Na našem webu najdete informace o ceně a popis našeho zboží. I přesto s vámi můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si sjednáme zvlášť.
  2. Ceny zboží uvádíme bez DPH a souvisejících poplatků či nákladů na doručení. Konečná cena závisí na vámi zvoleném zboží, způsobu balení a doručení. Ta se vám zobrazí v košíku. Pokud někde uvádíme cenu, která je zjevně chybná, nejsme cenou vázáni a smlouva mezi námi není uzavřena.
  3. Tím, že máme zboží na webu vystaveno, informujeme o jeho vlastnostech a ceně. Vaši objednávku zboží ale musíme ještě sami potvrdit, aby mezi námi vznikla závazná smlouva (ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se tedy nepoužije).

3) Jak probíhá objednávka

  1. Naše zboží si můžete pořídit na našem e-shopu prostřednictvím formuláře, který obsahuje informace o zboží, ceně, způsobu platby, dodání zboží a o nákladech s tím spojených. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku (dále jen „Objednávka“). Před zasláním Objednávky si můžete zkontrolovat a změnit údaje. Údaje, které v rámci objednávání zadáte, považujeme za aktuální a správné.
  2. Poté, co obdržíme Objednávku, vám obdržení potvrdíme e-mailem na adresu uvedenou v Objednávce. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení naší e-mailové zprávy o obdržení Objednávky. Pokud nám bude Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli vysokému množství,
    neobvyklým parametrům apod.), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení Objednávky. V takovém případě bude kupní smlouva uzavřena, až od vás dostaneme potvrzení této Objednávky.
  3. Objednávku můžete vytvořit také jiným, vámi zvoleným způsobem, například e-mailem za pomoci odkazu na náš katalog nebo na základě individuálního přání. Obdržení vaší Objednávky vám potvrdíme e-mailem, ale smlouva je mezi námi uzavřena až vzájemným odsouhlasením
    požadovaného druhu a množství zboží, dodacích podmínek a výsledné ceny. S ohledem na povahu příslušného zboží máme právo ho dodat s množstevní odchylkou do 20 % (u dodávek do 100 ks) do 10 % (u dodávek do 500 ks) a do 5 % (u dodávek nad 500 ks). Výrobní odchylka bude započítaná
    do celkové ceny. 
  4. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíte sami, tyto náklady se nijak neliší od běžných sazeb.
4) Jak doručujeme zboží
  1. Zboží vám dodáme způsobem, který si v nákupním procesu zvolíte, na adresu uvedenou v Objednávce. 
  2. Zboží vám dodáme dle dostupnosti a našich možností v co nejkratší době, obvykle následující pracovní den po přijetí objednávky – pro objednávky do 12:00, resp. po přijetí platby s výjimkou doručení zboží na dobírku. V případě nedostupného množství zboží budete o případném prodloužení dodací lhůty neprodleně informováni. V případě, že nebude možno dodat zboží v termínu navrženém kupujícím v objednávce nebo uvedeném v e-shopu, jsme oprávněni dodat zboží v přiměřené dodatečné lhůtě. 
  3. Zboží také můžete převzít osobně na adrese Na Poříčí 963, 518 01, Dobruška. 
  4. Prosíme, pamatujte na to, že máte povinnost zboží převzít. Pokud dojde k porušení této povinnosti, máme právo po vás chtít náhradu škody – tedy například uhradit náklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným). Dále máme možnost od smlouvy odstoupit. 
  5. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontrolujte a jakékoliv vady nám bez zbytečného odkladu sdělte. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále).
  6. Zboží doručujeme prostřednictvím našich partnerů. Ti přepravu zajišťují před vámi zvolené sídlo/bydliště. Nezajišťují ale donášku do bytu, sklepu, skladu samotného atd. 
  7. Pokud nejste spotřebitelé a pokud si nedomluvíme něco jiného, dodávání našeho zboží se řídí podmínkami EXW Incoterms 2020. Podmínky pro spotřebitele se řídí občanským zákoníkem a smlouvou. 
  8. Pokud povaha a množství zboží nedovoluje expedici balíkem, dodáváme zboží na paletách. Zboží vám můžeme dodat na vratných či nevratných paletách. V případě, že zboží vám dodáme na vratné paletě, paletu nám vrátíte nebo vám budeme paletu fakturovat. O způsobu dodání budete informováni nejpozději v okamžiku expedice. Jejich ceník najdete zde.

5) Jak můžete platit

1. Kupní cenu a případné náklady na dodání zboží lze hradit:
rychlým bankovním převodem

  • bankovním převodem na účet
    • Česká spořitelna CZK 
      Kód ústavu: 0800, Číslo účtu:6005902,  Měna: CZK, IBAN: CZ69 0800 0000 0000 0600 5902 SWIFT: GIBACZPX
    • Česká spořitelna EUR
      Kód ústavu: 0800, Číslo účtu:6006032,  Měna: EUR, IBAN: CZ51 0800 0000 0000 0600 6032 SWIFT: GIBACZPX
    • Komerční banka CZK
      Kód ústavu: 0100, Číslo účtu: 123-3563940227,  Měna: CZK, IBAN: CZ15 0100 0001 2335 6394 0227 SWIFT: KOMBCZPP
    • Komerční banka EUR
      Kód ústavu: 0100, Číslo účtu: 123-3668760257,  Měna: EUR, IBAN: CZ75 0100 0001 2336 6876 0257 SWIFT: KOMBCZPP
  • platbou kartou online
  • na dobírku

    2. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná při uzavření kupní smlouvy.
    3. V případě bezhotovostní platby uvádějte správný variabilní symbol. Částka je uhrazena, pokud je připsána na náš účet.
    4. Máme právo požadovat uhrazení kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu.
    5. Pokud jste více než 14 dní v prodlení s úhradou kupní ceny, automaticky dochází ke stornu Objednávky (odstupujeme od kupní smlouvy).
    6. Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad, který odešleme v elektronické podobě na vámi uvedenou e-mailovou adresu.
    7. Případně slevy nejde kombinovat. 

6) Výsekové a tiskové nástroje, grafické podklady a vzorky krabic

  1. Prosíme, pamatujte, že některá naše díla, design, nástroje a výstupy mohou splňovat definici autorského díla a/nebo mohou být chráněny v rámci patentů, užitných nebo průmyslových vzorů. Porušení našich práv monitorujeme a vždy právně řešíme.
  2. Pokud tvoříme vaše zboží vám na míru podle výsekových a tiskových nástrojů, které na základě vaší Objednávky musíme vytvořit, náklady na tvorbu takových nástrojů jdou za vámi jako kupujícím. Nacenění nástrojů vám pošleme na základě vaší objednávky. Pokud nám náklady na vytvoření nástrojů neschválíte a neuhradíte do 14 dnů, dochází automaticky ke stornu kupní smlouvy (tedy automatickému odstoupení od smlouvy). V případě vytvoření a uhrazení nástroje u nás bude k dispozici po dobu 1 roku a můžeme vám jej předat na základě vaší žádosti.
  3. Pokud si objednáte vzorky na námi vytvořené konstrukce, nabízíme až 2 vzorky zdarma. V případě více vzorků vám vytvoříme a zašleme cenovou nabídku, kterou si schválíme.
  4. Technika výroby vzorku je odlišná od sériové výroby, proto mohou vzniknout určité technologické odchylky (stlačení, narušení nebo otřepy materiál, vzhled řezu), při následujícím strojním zpracování, které nemají vliv na zadané požadavky (funkčnost). Tisková předloha je směrodatná pro kontrolu textu, jeho umístění a celkovou grafickou úpravu. Není směrodatná pro kvalitu lepenky, odstín barev a kvalitu tisku. Po schválení vzorku a tiskové předlohy nelze již probíhající přípravu výroby zrušit bez zaplacení vynaložených nákladů.
  5. Zboží, které na základě vaší objednávky vytvoříme, máme právo použít pro naše propagační účely.
  6. Pokud vytváříme zboží vám na míru, máte povinnost nás informovat o legislativních požadavcích na takové zboží, pokud nejsou obecně známé. Pokud tuto povinnost nesplníte, máme právo po vás chtít případnou náhradu škody.
  7. Pokud u nás bude po vzájemné dohodě umístěný váš předmět, který pro splnění zakázky potřebujeme použít (například výsekový nástroj nebo tiskový štoček apod.) a po dobu delší než 1 rok u nás neobjednáte zboží, pro které je potřeba tento nástroj použít, budeme vás kontaktovat ohledně dalšího postupu. Pokud si nástroj nepřevezmete zpět ani neobjednáte související zboží, máme právo po vás požadovat skladné v obvyklé výši nebo s vaším souhlasem nástroj zlikvidujeme. Případně náklady na likvidaci jdou za vámi.

7) Výsekové a tiskové formy, grafické podklady, vzorky krabic

  1. prodávající si vyhrazuje vlastnické i autorské právo k veškerým výsekovým a tiskovým formám, grafickým podkladům, vzorkům, výkresové dokumentaci a dalším výrobním podkladům, které se vztahují k prodávanému zboží (výrobkům) a které nebyly dodány kupujícím.
  2. v případě, že nebyly výsekové a tiskové formy dodány kupujícím, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu náklady na jejich zhotovení, pokud nebylo mezi nimi sjednáno jinak, a to na základě samostatné faktury prodávajícího, která bude doručena kupujícímu zpravidla současně s první fakturou za dodávku nového zboží (výrobků).
  3. Výsekové a tiskové nástroje mají svou životnost, která je dána četností užívání nástroje. Po ukončení životnosti nástroje je nutné vyrobit nový nástroj. Náklady na zhotovení je kupující povinen uhradit prodávajícímu.
  4. prodávající se zavazuje veškeré výrobní podklady, vztahující se k prodávanému zboží (výrobkům), uskladňovat po dobu dvou let od jejich posledního použití. Pokud si kupující během této doby podklady nevyžádá, budou po jejím uplynutí zlikvidovány na náklady prodávajícího.
  5. vývoj a výroba prvních dvou vzorků, vztahujících se k dané zakázce, z nichž jeden bude předem odsouhlasen kupujícím, nebude prodávajícím kupujícímu účtována. Náklady spojené s vývojem a výrobou všech dalších vzorků je kupující povinen prodávajícímu zaplatit, pokud se nedohodnou jinak.
  6. kupující je povinen předem písemně informovat prodávajícího o speciálních požadavcích na zboží (výrobky), které vyplývají z právních a jiných předpisů. V případě nesplnění této povinnosti je kupující povinen nahradit prodávajícímu škodu, která mu vznikne např. v souvislosti s neodpovídajícím použitím výrobků, uplatněním postihů ze strany orgánů státní správy, apod.
  7. kupující souhlasí předem, že zboží pro něho vyrobené může být použito k propagačním účelům v prospektech, katalogu, nebo na webových stránkách společnosti.

Odstoupení od smlouvy

8) Odstoupení od smlouvy

  1. Vezměte, prosíme, na vědomí, že nemůžete odstoupit od kupní smlouvy o dodání zboží:
  • které podléhá rychlé zkáze,
  • které bylo po dodání nenávratně zapracováno spolu s jiným zbožím,
  • které bylo upraveno podle vašeho přání,
  • které bylo dodáno v uzavřeném obalu, které zákazník z obalu vyňal a z hygienických důvodů je nejde vrátit.

2. Pokud se nejedná o případ z předchozího odstavce, máte jako spotřebitelé právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, případně dodání poslední části zboží. V této lhůtě nám musíte dát písemně (e-mailem nebo dopisem) vědět o odstoupení od smlouvy. Uveďte, prosíme, ideálně číslo objednávky, den nákupu, vaše bankovní spojení a jak vám máme zaslat zpět částku za koupené zboží. Důvod odstoupení od smlouvy nemusíte uvádět.

3. Pokud by to u daného zboží bylo možné a rozhodli byste se odstoupit od smlouvy, můžete využít i formulář.

4. Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání vrácení zboží vám vrátíme částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání (zde máme ze zákona právo vrátit částku odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání, který jste mohli pro doručení našeho zboží zvolit), a to na číslo účtu, které nám sdělíte.

5. Pro vrácení částky máme až 14 dnů od vašeho odstoupení, budeme ale potřebovat doklad o tom, že zboží bylo vypraveno zpět k nám.Zboží nám můžete zaslat na naši adresu.

6. Zboží vraťte kompletní, nesmí být upravené, opotřebené nebo poškozené. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jste svým neadekvátním nakládáním se zbožím nesnížili jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením poškodíte, můžeme po vás žádat náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji jednostranně na vrácenou částku.

7. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.

8. V případě, že nejste spotřebitelem, ale nakupujete v rámci podnikání, možnost odstoupení od smlouvy se na vás podle tohoto článku nevztahuje.

9. Pokud odstoupíte od koupě zboží, ke kterému jsme vám poslali dárek nebo poskytli množstevní výhodu, poslali jsme tento dárek či výhodu poskytli s tzv. rozvazovací podmínkou. V případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva nebo dané zvýhodňující ujednání (například poskytující dopravu zdarma aj.) Prosíme, dárek zašlete zpět spolu se zbožím. Peněžitou pohledávku můžeme jednostranně započíst proti vracené ceně.

10. Pokud jste podnikatel, máme právo odstoupit od smlouvy v případech, které stanoví zákon a dále pokud jste vstoupili do insolvence, bylo proti vám zahájeno insolvenční řízení nebo se vzhledem k okolnostem jeví, že svým závazkům nedostojíte (např. máte zpoždění se zaplacením dalších závazků a plateb). V případě odstoupení máte povinnost nám vrátit už poskytnuté zboží do 14 dnů od doručení odstoupení. Nárok na úhradu vzniklé škody máme právo jednostranně započítat proti vašemu nároku na vrácení případně zaplacené kupní ceny.

Reklamace

9. Jak reklamovat naše zboží a služby, pokud nakupujete v rámci podnikatelské činnosti

Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že v době, kdy přebíráte zboží, odpovídáme zejména za to, že:

  • má zboží vlastnosti, které jsme si ujednali, a pokud nedojednali, tak takové vlastnosti, které jsme u zboží popsali nebo které jste mohli očekávat vzhledem k povaze našeho zboží a na základě naší reklamy;
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme;
  • zboží odpovídá kvalitou nebo provedením předloze;
  • odchylky v rozměrech zboží nepřesahující stanovené výrobní tolerance, výrobní tolerance jsou stanoveny výkresovou dokumentací, materiálovým listem či přímo technickou normou vztahující se k danému sortimentu;
  • je zboží v odpovídajícím množství;
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Prosíme, vždy zkontrolujte zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí.

Vaše práva z vad a postup, jak zboží reklamovat, plynou z právních předpisů – zejména občanského zákoníku.

Prosíme, pro reklamaci nás kontaktujte dopisem nebo na e-mailu reklamace@eobaly.cz – ta je uvedena na stránkách e-shopu, nebo na e-mailu reklamace@servisbal.cz – ta je uvedena na stránkách Servisbal.

Napište nám číslo objednávky, popis vady, vaši žádost, jak si přejete vadu řešit a ideálně i fotodokumentaci. Ozveme se vám obratem.

10. Jak reklamovat naše zboží a služby, pokud nevystupujete z pozice podnikatele

Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že v době, kdy přebíráte zboží, odpovídáme zejména za to, že:

  • má zboží vlastnosti, které jsme si ujednali, a pokud nedojednali, tak takové vlastnosti, které jsme u zboží popsali nebo které jste mohli očekávat vzhledem k povaze našeho zboží a na základě naší reklamy;
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme;
  • zboží odpovídá kvalitou nebo provedením předloze;
  • je zboží v odpovídajícím množství;
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    Pokud se vada objeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné. U spotřebního zboží odpovídáme za vady vzniklé po převzetí v 24měsíční záruční době. Toto se  neuplatní na vadu zboží, pro kterou bylo zboží zlevněno, na obvyklé opotřebení  věci jeho používáním nebo pokud to vyplývá z povahy zboží.

11. Jak uplatnit práva z vadného plnění

  1. Reklamaci uplatněte telefonicky, na e-mail reklamace@eobaly.cz nebo reklamace@servisbal.cz, nebo nám ji pošlete dopisem na naši shora uvedenou adresu.
  2. Dopis nebo e-mail musí obsahovat:
    • vaše kontaktní údaje, popis vady a způsob, jak si přejete vyřídit reklamaci;
    • prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložte doklad o nákupu).
  3. Zboží, které podle vašeho názoru obsahuje vadu, zašlete nebo přineste spolu s reklamačním formulářem na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození, musí být kompletní.
  4. Při uplatnění reklamace od nás obdržíte elektronicky písemné potvrzení (reklamační protokol) sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu jsou uvedeny následující informace: kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete.

12. Co můžete požadovat u vady zboží

  1. Podle své volby můžete požadovat u vady, která je podstatná:
    • dodání nového nebo chybějícího zboží;
    • bezplatnou opravu;
    • přiměřenou slevu; nebo 
    • vrácení ceny na základě odstoupení od smlouvy.
  2. U vady, která je nepodstatná, máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu.
  3. Při uplatnění reklamace nám musíte sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změnit volbu bez našeho souhlasu můžete jen tehdy, pokud jste žádali opravu vady, která se ukáže jako neodstranitelná. Pokud nezvolíte právo z podstatné vady včas, máte práva stejná jako při nepodstatné vadě. 
  4. Pokud prokážeme, že jste před převzetím zboží o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nemusíme vašemu nároku na reklamaci vyhovět. 
  5. Vezměte také na vědomí, že nemůžete reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněno.

13. Jak vyřídíme reklamaci

  1. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději do tří dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení vady. Reklamaci ale musíme vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak. Pokud nedodržíme tuto lhůtu, máte práva jako při podstatném porušení kupní smlouvy.
  2. Zašleme vám písemné potvrzení o přijetí reklamace, datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době trvání reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.
  3. Pokud jste spotřebitelem, pak vám náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, proplatíme. O proplacení těchto nákladů nás požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto právo zaniká.

14. Závěrem

  1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Nejsme vázáni žádným etickým kodexem chování. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce.
  3. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením kupní ceny.
  4. Pokud jako kupující nevystupujete z pozice spotřebitele, může prodávající jednostranně započítat proti vašim pohledávkám své pohledávky. V případě spotřebitele to smí prodávající udělat tam, kde tak výslovně stanoví tyto obchodní podmínky.
  5. Kupující přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Nejsme v prodlení, pokud nám v řádném poskytnutí plnění brání na naší vůli nezávislá a námi neovlivnitelná událost nebo vnější podmínky – tzv. vyšší moc. Za tu se považují zejména pandemie, války, živelné katastrofy, výpadky potřebných surovin na trhu aj. Pokud nám v poskytnutí plnění ve sjednaném termínu vyšší moc brání, budeme vás bezodkladně informovat. Pokud vyšší moc trvá déle než 150 dní, může kterákoliv ze stran od smlouvy odstoupit. V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu, včetně nemajetkové újmy.
  7. Veškerá ujednání mezi námi a vámi se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, bude se vztah řídit právem České republiky a rozhodovat o něm budou české soudy. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  8. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám jako prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webovou stránku, její části nebo naše produkty bez našeho souhlasu.
  9. Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat. Tímto nijak nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžete kontaktovat na info@servisbal.cz; shop@eobaly.cz

    V Dobrušce, dne 1.9.2022

Chcete začít balit efektivně?

Pojďme se sejít nad šálkem dobré kávy.
Rádi s Vámi projdeme každý detail vaší objednávky.

Zašlete nám zprávu!