Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore… Zobrazit více

Prestižní ocenění Czech Best Managed Companies 2022 pro Servisbal

Opět jsme to dokázali! Servisbal navázal na úspěchy loňského roku a znovu obdržel prestižní ocenění organizované společnosti Deloitte.
I letos se tak naše společnost může pyšnit titulem Best Managed Companies, což je uznávaný globální program podporující rozvoj a oceňující kvalitu i úspěch předních soukromě vlastněných společností.

best managed companies 2022 servisbal2

O tom, která firma ocenění dostane, rozhoduje komise složená z nezávislých odborníků – seniorních zástupců předních institucí.

A podle kterých kritérií se firmy posuzují?

  • Strategie
    Jasně formulované cíle, definované vize a naplňování plánů společnosti
  • Produktivita a inovace
    Sledování a vyhodnocování trendů na trhu, zohledňování zpětné vazby od zaměstnanců a zákazníků, sladění silných stránek společnosti a dobré „know how“
  • Řízení a finanční výkonnost
    Kvalitní managment, udržování silných vazeb se zákazníky, ochota podstupovat riziko, finanční stabilita
  • Firemní kultura
    Unikátní identita společnosti, efektivní a příjemné pracovní prostředí, oceňování úspěchů zaměstnanců, zapojení do aktivit se sociálním dopadem

To, že Servisbal při vyhodnocování všech zmíněných kritérií obstál, je pro nás velkou poctou a potěšením. Znamená to, že úsilí, vynaložené v nelehkých dobách nebylo marné. Ocenění BMC je cennou zpětnou vazbou a zárukou spolehlivosti a kvality i pro zákazníky.

BMClogo black

Proč se Servisbal do programu BMC zapojil?

Již samotné podání přihlášky přináší řadu výhod. Zejména odbornou podporu a detailní analýzu fungování společnosti ze strany seniorních specialistů, která je zaměřená na strategické a provozní aspekty.  Díky této analýze se pak lze zaměřit na oblasti, ve kterých je možnost se zlepšit. 

Dále pak jde o možnost navazování kontaktů s ostatními společnostmi a sledování aktuálních trendů v oblasti vedení firmy a inovativního myšlení a následné využití těchto poznatků.

No a v neposlední řadě – koho by netěšilo pracovat pro společnost, která opakovaně získala uznávané a prestižní ocenění?

Jsme si vědomi, že bez kvalifikovaných zaměstnanců a také bez podpory zákazníků bychom to nedokázali. Všem, kteří se na úspěchu podílí, tedy velmi děkujeme!

Ať Vám neunikne žádná novinka ze světa obalů a Servisbalu

Zadejte svůj e-mail a my Vás budeme pravidelně informovat.

Nový firemní zpravodaj 1/2022
Nahlédněte pod pokličku naší společnosti